Freitag, 12. Juni 2009

b.z.d.u.r.y.

nie czuję dzisiejszych klimatów.

zawieszona w płytkiej pustocie beznadziei.

entropia relacji.

kłamstwo.

ktoś o mnie powiedział - o a ta znowu siedzi im na głowie, hej ola, masz papierosy?, ej weź nie bajeruj stanisława, a ja jeszcze mogę zadzwonić w parę miejsc ale ja wątpię, poprzednia - że miała ze mną ciężko, ale weź dokładnie powiedz jak to wyraziła, ludzie są beznadziejni, i tak im wszystko powiesz, przecież nie chcesz żebym powiedziała, nauczmy się kłamać bardziej konsekwentnie, ej a za ile wrócicie, powiedz, powiedziałaś o tym ani zajdel, jak powiesz o tym jednej osobie, dowie się cały świat, więc może lepiej napiszę to na blogu, którego i tak nikt nie czyta, ale co to znaczy że są beznadziejni, gadają, o czym? dlaczego chcesz szczegółów, to jest właśnie to, istotne jest, że twój kolega siedzi teraz w pierdlu, ej nie dajmy im wygrać, przegrywamy, rzućmy to w cholerę, niech sobie to wsadzą w dupę, to zielsko, i tak nie pojmą znaczenia skoro są tak głupi by nosić mundur...

a my?

a wy poudawajcie jeszcze jedną minutę. jeszcze jedną minutę patrzenia sobie w oczy bez zrozumienia, bez wejrzenia, po prostu.

możesz mi powiedzieć na miliardy sposobów dlaczego nie można...

możesz mi powiedzieć w języku hiperbułgarskim

i tak odwracam głowę, nie trzymam twoich rąk, nie patrzę jak się oddalasz, jestem

3 Kommentare:

  1. po pierwsze
    a o mnie to, że wyrywam chłopaków rozkochuje ich i porzucam
    wyobrażasz sobie? ja, anna zajdel urodzona w żyrardowie z mirosława i jadwigi
    e no we, takie kolonie, taki czerwiec
    po drugie
    możesz wszystko powiedzieć ani zajdel bo ania zajdel jest spoza świata zewnętrznych potrzeb ludzkich
    e no we, niech se pierdolą co chcą
    młodzież jak to młodzież, łatwa nie jest
    po trzecie
    po bułgarsku to najlepiej jednak mówi leszek
    ten mój były, wieeesz, rozkochałam i porzuciłam i jeszcze rozpowiedziałam całemu światu ze ma małego
    e no we, idź do lodówki, w zamrażarce powinny być truskawki, no i se zjedz
    i jebać system kar i nagród
    kocham cię

    AntwortenLöschen
  2. no tak. no oczywiscie. no przeciez.
    no kurwa jasne ze tak. jak najbardziej.
    swieta. swiety. swieci. swiete.
    a ja do niego a on do niej a ona tamtemu a tamci tamtym bo oni do niej wiec ona jemu a on do mnie a ja do was a wy do mnie i do innych i do reszty.

    do zarzygania slimaczym sluzem drozki pozaznaczane.ja. ty. on. ona. my. wy. oni. one. klamiemy.

    Pan1:
    a
    Pan2:
    A
    Pan3:
    B

    AntwortenLöschen
  3. hej tartar a ty kuwa poprosze na maila sipapuni@gmail.com kod dostępu do 9dni9nocy zebym mogla tez zopiniowac a poza to ciekawa jestem

    AntwortenLöschen